søndag 14. oktober 2012

Hva jeg leser når jeg ikke poster så mye her inne...

Kollega av meg sa det så fint om å jobbe i ingeniørbransjen i denne videoen:

Ansvar fra dag 1. Noen som er hypp på å lese litteraturbeskrivelse om forslag til ny standard på høring om obligatorisk boligteknisk rapport? Kort oppsummert: et av de bedre høringsutkastene jeg har lest på en stund. BRA skrevet Standard Norge!

Jeg har også litt om byggeforskrift og lov av 1969, trappeloven av 1800-tallet og sammenligning mellom byggelov 1985, forskrift 1987, byggelov 1997 med forskrift og diverse endringer frem til idag. Så det har jeg lest på de siste ukene. I tillegg til å jobbe meg videre i "A song of fire and ice" (Game of Thrones).

De ukene jeg ikke skriver noe om bøker er det fordi jeg ingeniørleser. Er det noen som er interessert i anmeldelser av faglitteratur egentlig?

edit:
Jeg har selvsagt lest lover, regler, forskrifter og veiledninger til byggeting før. Men akkuratt som "hva sa egentlig Edward 3. gang han stalket Bella gjennom vinduet" - jeg må tilbake og sjekke detaljer. Og selvsagt har jeg ikke brukt 3 uker på det. Men det har vært MYE faglitteratur siste ukene. Og konferanse. Og ferie. Og begravelse. Så man har lest mye sakprosa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar