onsdag 15. juli 2009

Fra ingen til mange...

Gjennom vinteren nå har jeg gremmet meg over manglende bøker å lese på som var ikke-faglige. Nå finner jeg plutselig at jeg svømmer over i bøker. Det er litt deilig! Iallefall nå som jeg skal ha første alene-uke i leiligheten og sikkert kommer til å trenge noe å lese på. Nå har jeg nok å velge mellom.

Lydbok:
"The Stone Gods" av Jeanette Winterson. (en sci-fi bok om hvordan vi ødelegger alt vi kommer over... ja, og hvordan det er på tur med romskip, og et innslag av androider. Virker bra.)

Vanlige (papirkopier):
-"Catch-22" av Joseph Heller. (denne er på 1001-listen, og beryktet for å være vanskelig å komme igjennom. Jeg er på side 4 og finner den foreløbig morsom.)
-"Breaking Dawn" av Stephenie Meyer (Twilight-seriens 4. bok.)
-
"Hvis jeg blir" av Gayle Forman (bokbloggturné, spent på å se hvordan den utvikler seg.)

...det skal være nok her for meg å kose meg med ja. Og skulle jeg bli nøden på MER så har jeg plukket opp Stardust (Neil Gaiman) og Leopardens Øye (Henning Mankell) sånn forsikkerhetsskyld på bookcrossing-meetup.

1 kommentar:

  1. Jeg leste ut Hvis jeg blir i natt. Likte den ganske godt, må si jeg liker bøker der jeg ikke helt vet hva utfallet blir.

    SvarSlett