lørdag 2. juni 2012

Hvor ble lesetiden min av?

I vinterhalvåret leser jeg mye på bussen til og fra jobb. I tillegg så leser jeg på sengen, og om det er noe kjedelig på tv.

Nå som det er så fint vær sykler jeg mye til jobb, og mister minst en time lesetid om dagen (...som jeg "får igjen" som trenetid). Den praktiske effekten av det - samt at jeg leser mye samtidig - er at det blir lite å blogge om...

Jeg leser på "Wheel of Time"-serien av Robert Jordan igjen, er på bok en "Eye of the World". Den er stor og tykk og tar tid. Samtidig leser jeg for første gang "A game of thrones"- serien av George R.R. Martin. Jeg er på "A song of ice and fire" (bok en) - og det er OGSÅ en tykk bok som tar tid. Bare for å være helt sikker har jeg også "Mindbenders" av Ted Krever og "The Lincoln Lawyer" av Michael Connoly. Sånn liggende.

Åja, også har man det lille "problemet" med at Diablo 3 kom ut i mai da. Videoen forklarer det meste.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar