lørdag 2. juni 2012

Leselampe!

Har fått meg leselampe til lesebrettet! Riktignok sitter det ikke kjempegodt, den er laget for bøker og "vingler litt", men det fungerer. Har sett på andre som er ment å putte på pappen på omslaget til paperbacks, de går ikke på lesebrettet. Denne har klype, og jeg tror den er egentlig ment til å fungere også med hard-back bøker.

Boken  jeg har åpen på bildet er "Mindbenders" av Ted Krever. Jeg tror det er en slik selvpublisert bok som jeg leser mye av om dagen, men den virker ok.



3 kommentarer:

  1. Kjekt å se en Kindle Keyboard med lys, for det har jeg også :-) Tips: Jeg har cover på Kindle'n min og da henger lyset stødig som bare det. Mitt er også med clips, men litt annet design forøvrig. Jeg fester lyset i coveret istedenfor Kindle'n selv. Nå kan vi også lese i mørket :-)

    SvarSlett
  2. Eg har også en Kindle, og eit cover med innebygd leselys som går på kindlebatteriet når det er i bruk. Når det ikkje er i bruk er det dytta inn i coveret og er verken i vegen eller drar straum. Veldig greit, men ulempa er sjølvsagt at det ikkje kan byttast på papirbøker. Kostar litt, men verd det: http://www.amazon.com/Kindle-Lighted-Leather-Cover-Keyboard/dp/B003DZ165W/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1338735076&sr=8-1

    SvarSlett