mandag 15. juni 2009

15 på 15!

Fra Elin (Av en annen verden) har jeg fått følgende utfordring:

Dagens utfordring er som følger:
Ikke bruk for lang tid til å tenke etter det: 15 bøker du har lest som du alltid vil huske. Du skal skrive ned de 15 første bøkene du kommer på i løpet av ikke mer enn 15 minutter.

1: Kabalmysteriet av Jostein Gaarder
2: Venusberget av Anaiis Nin (blush)
3: Hobbitten av J.R.R. Tolkien
4: Neverwhere av Neil Gaiman
5: Sofies verden av Jostein Gaarder
6: Keeping it Real av Justina Robson
7: The Alchymist av Paulo Coelho
8: Veronica decides to die av Paulo Coelho
9: Annas barn av Unni Lindell
10: Sølvdelfinen av Anita Eklund Lykull
11: The Dark is rising av Susan Cooper
12: Four Past Midnight av Stephen King
13: The Princess Bride av William Goldman
14: Andromeda Strain av Michael Crichton
15: Naiv, Super av Erlend Loe

...det var vanskelig det! Men alle disse bøkene har jeg lest og på et vis har de formet meg litt. Hver og enkelt spesiell og som jeg gjerne leser igjen. Noen har jeg ikke lyst til å lese igjen, men husker dem godt og de har betydd mye for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar