mandag 13. juli 2009

Bokbloggturné kommer til en blogg nær deg (også her...)!

Jeg skal delta i bokbloggturné nå på sensommeren. Hva er en bokbloggturné lurer du kanskje på? Det skal jeg si deg: det er at flere blogger om samme boken, hver på sin dag. Det er noe som er mer gjort over i statene og slikt, men kanskje noe som kan skje mer også i vårt lille land etterhvert? Boken som skal på bloggturné er den norske oversettelsen til "Hvis jeg blir" av Gayle Forman, utgitt av Cappelen Damm, som også er de som står bak denne bokbloggturnéen.



En liten sneek peek på plot'et foreløbig:
Mia er 17 og elsker musikk. Hun står ved et veivalg, skal hun bli hos kjæresten og familien, eller reise langt av sted og satse på musikken sin? Plutselig skjer det noe som gjør at Mia får helt andre valg å streve med...

Jeg har lest de første 50 sidene nå... og jeg er spent.

Første bokblogginnlegg kommer hos Ladybug 3. august, og turnéen kommer til meg 8. august. Dette er en ypperlig sjanse for å lese fleres mening om samme bok, så følg gjerne fra starten til slutt (foreløbig 14. august) og alle som er med kommer til å linke til den før og den etter seg. Artig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar